Telefonpasning

 

Telefonpasning er løsningen i en travl hverdag med mange udfordringer, og hvor man ofte har mange bolde i luften.

Telefonpasningen er et godt alternativ til en telefonsvarer eller optagettone. Vi svarer med dit firmanavn, tager imod besked og sender dig sms eller email med det samme.

Vi gør alt hvad vi kan for at sætte os ind i din virksomhed så dine kunder får oplevelsen af at tale med netop dit firma. Rent praktisk kræver det blot en viderestilling af din telefon, det hjælper vi gerne med.

 

Hvad er Telefonpasning?

 

 

TIDERNE SKIFTER - Det samme gør mulighederne for at få håndteret virksomhedens indgående telefonopkald.

 

Telefonerne er hjertet og epicentret i virksomheden. Det er ofte her dine kunder møder dig og din virksomhed første gang og derfor har det utrolig stor betydning, hvordan de modtages.

Enhver opgave kræver den rigtige håndværker og det rigtige værktøj - det ved alle. Derfor er det ofte den rigtige beslutning at outsource telefonfunktionen i virksomheden.

Det er en stor ting at lægge hjertet af sin virksomhed i hænderne på fremmede og det kan være svært at se, at det kan være en rigtig god investering og god forretning.

Mange tror, at de mister kontakten til kunderne, men det er langt fra tilfældet.

Personlig kontakt er i første omgang vigtigere end at kunden får besvaret alle sine spørgsmål med det samme.

Rent statistisk har det vist sig, at en kunde hellere vil tale med en levende person end lægge besked på en telefonsvarer.

Læs ved førstkommende lejlighed denne spændende undersøgelse om Telefonvaner & forventninger 2012.

 

Alle typer af virksomheder kan få stor effekt af telefonpasning udført af professionelle. Håndværkere, enkeltmandsvirksomheder, behandlere, rengøringsfirmaer samt flytteforretninger og vognmandsfirmaer er blandt de virksomheder, som har særlig stor gavn af, at få friere hænder til at udføre deres arbejde ved at benytte telefonpasning.

 

Vigtigheden af at få sine telefonopkald besvaret kvikt og professionelt af et levende menneske med smil i stemmen er uvurderlig for enhver virksomhed. At telefonen bliver taget hver gang den ringer betyder øget indtjening for dig, og det vidner om, at du er kvalitetsbevidst og serviceminded.

 

Behovet kan variere fra virksomhed til virksomhed. Behovet kan være permanent eller periodevis fx. ved ekstraordinær travlhed, ferie, sygdom, møder eller kurser. Vi tager kun de kald du ikke selv tager. Det er dig der bestemmer, hvornår du har brug for os, og vi er altid klar til at tage os af dine kald og dine kunders henvendelser.

 

Det er så nemt. Vi opretter et nummer til din virksomhed i vores system, som du viderestiller din telefon til. Viderestilling kan ske både fra fastnet- og mobilnumre. Når vi besvarer et kald for din virksomhed, modtager du, efter eget valg en SMS eller email med besked om hvem som har ringet, og hvad det drejer sig om. Så kan du sortere i beskederne og selv vælge hvem du vil tale med hvornår.

Pronto Callcenter

Storegade 39

4780 Stege

Cvrnr.: 34448442

Kontaktoplysninger:

Tlf. 44450500

kontakt@prontocallcenter.dk

www.prontocallcenter.dk

 

Åbningstider:

Mandag - Fredag

Kl. 8:00-17:00