PRISER & Produkter

 

Pronto Callcenter tilbyder en række forskellige produkter inden for telefonpasning.

 

Vi har listet produkterne herunder, med en lille forklaring.

 

Produkter

Telefonpasning med beskedservice

Vi besvarer din telefon med firmanavn, når du ikke selv kan eller permanent, det er op til dig.

 

Herefter sender vi straks en besked til dig på mail med navn og telefonnummer på opkalder samt en kort besked om hvad det drejer sig om.

 

Du ringer tilbage når det passer ind i dit program.

 

 

 

Se priser her

 

Telefonpasning med

receptionistservice

Vi besvarer jeres telefon med firmanavn, når I ikke selv kan eller permanent, det er op til jer.

 

Herefter stiller vi videre til den enkelte medarbejder, såfremt vi får fat i vedkommende.

 

Er der ingen vi kan stille videre til, tager vi imod besked som sendes på sms eller mail.

 

Medarbejderen ringer tilbage når han/hun kan.

 

Se priser her

Telefonpasning med

kalenderstyring

Vi besvarer jeres telefon med firmanavn, når I ikke selv kan eller permanent, det er op til jer.

 

Vi har adgang til jeres kalender og foretager bookinger, ændringer eller aflysninger i den.

 

Er der noget særligt udover dette, sender vi jer besked på sms eller mail.

 

 

 

 

Se priser her

Eksempel på besked fra Pronto Callcenter:

"Knud Olsen tlf. xxxxxx - Han ønsker et tilbud på et nyt tag. Jeg skulle bede dig ringe tilbage"

Vi udfører også mere kundeservicerelaterede opgaver, for tilbud på dette, kontakt os venligst på tlf: 44450500 eller mail: kontakt@prontocallcenter.dk

 

Eksempel på telefonpasning for en VVS´er

 

Vi tager de opkald han ikke selv kan nå.

I februar måned havde han 157 opkald. Ud af dem var ca. 8-10 kunder. Det lyder måske ikke af meget, men med en pris på 2.198 kr. for telefonpasningen, betyder det, at der skal være en avance på blot 180-200kr pr. kunde, så har det tjent sig ind. Mange er desuden forretningsforbindelser. Ville de blive ved med at benytte ham, hvis han aldrig var til at få fat på?

 

Eksempel på telefonpasning for en flytteforretning

 

Vi tager de opkald han ikke selv kan nå.

I februar måned havde han 81 kald. Ud af dem var ca 10-15 kunder. Det er ganske mange og med en pris på 1.215 kr for telefonpasningen, betyder det at der skal være en avance på bare 67-100 kr. pr. kunde, så har udgiften til telefonpasning tjent sig ind.

Vores flyttemand kan med sindsro lade telefonen

ringe, når han er ude at give tilbud. Han mister ingen opkald eller kunder.

Pronto Callcenter

Storegade 39

4780 Stege

Cvrnr.: 34448442

Kontaktoplysninger:

Tlf. 44450500

kontakt@prontocallcenter.dk

www.prontocallcenter.dk

 

Åbningstider:

Mandag - Fredag

Kl. 8:00-17:00