REFERENCER

 

 

 

Hos Pronto har vi de mest fantastiske kunder!

 

 

 

Herunder har nogle af dem beskrevet hvad telefonpasning hos Pronto Callcenter betyder for dem.

Pronto Callcenter

 

Vi bruger Pronto Callcenter

 

 

Murerfirmaet Balthervin

 

"Pronto Callcenter har været et rigtig godt tiltag i vores firma. Vores kunder ringer aldrig forgæves og rigtig mange tror rent faktisk at vi har ansat en kontordame til at svare telefonen. Derudover giver det mig en ro i mit daglige arbejde som murer at jeg ikke lige behøver slippe værktøjet når telefonen ringer. Jeg kan simpelthen samle op på mine opkald når jeg holder pauser i løbet af dagen."

 

Kenneth Balthervin, Murerfirmaet Balthervin

Vores Kok

 

"Det har været super med 14 dages prøveperiode, og det har 100% overbevist mig om den kundeservice det er for mine kunder, som er langt mere positive, når jeg ringer dem op.

Personlig betjening frem for en telefonsvare - det virker!"

 

Gert Olesen, Vores Kok

Q-Clean

 

"Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke for et skønt samarbejde! Jeg hører ofte fra mine kunder, at I er super behagelige at snakke med - nogle tror faktisk I er en intern del af firmaet, og det er lige sådan det skal være! Hils alle dine piger og sig mange tak fordi de er med til at opretholde en god kundeservice."

 

 

Søren Nielsen, Q-Clean

VNP, Vesterålens Naturprodukter

 

"Vi har som kunde hos Pronto Callcenter erfaret at de kan meget mere end almindelig telefonpasning. Pronto har på ganske kort tid (2 dage) været klar til at assistere vores Kundeservice i situationer hvor vi ikke selv kan nå at tage telefonerne. Det vi har oplevet er at Pronto´s medarbejdere lynhurtigt har opfattet hvad opgaven går ud på og ikke mindst, hvordan vores kunder skal serviceres. Pronto håndterer vores kald sagligt, præcist og har tilmed overskud til ”smile” igennem samtalen uden det bliver falsk. Vi kan derfor absolut anbefale et samarbejde med Pronto Callcenter."

 

Henrik Barco Nielsen

Markedskonsulent, Vesterålens Naturprodukter

DK Brænde

 

"Vi har benyttet Pronto Callcenter i ca. 2 år. Jeg har været yderst tilfreds med denne service. Det gør at jeg kan være mere fleksible over for mine kunder. Jeg får rigtig meget god feedback fra mine kunder, som synes de for en god service hos Pronto Callcenter. Mit samarbejde med Pronto Callcenter gør, at jeg kan give mine kunder den service, de har brug for og ved at der bliver sendt en mail, hvis kunden har brug for yderligere information, så kan jeg selv kontakte kunden. Jeg er meget tilfreds med Pronto Callcenter og vores samarbejde."

 

Jesper Guldbrandsen, DK Brænde.

Badmodul

 

"Vi benytter Pronto Callcenter i det daglige og er ovenud tilfreds med deres service. De fungerer som vores receptionist og som det var vores "egen", hvilket er et stort plus. Vi kan kun anbefale dem til andre virksomheder, som måtte overveje denne service. Altid venlige og løsningsorienteret."

 

Malthe Vad, BADMODUL

BASIT

 

"I BASIT har vi fået stor gavn af, at vores hovednummer er blevet omstillet til et professionelt Callcenter som Prontocallcenter. Det betyder, at henvendelser bliver behandlet kvalificeret med det samme. Næste skridt for os bliver, at få omstillet vores mobiltelefoner, således at ingen telefonkald går tabt. I BASIT rådgiver vi håndværks- og entreprenørvirksomheder i alle størrelser om indkøb og implementering af IT-og teleløsninger til at sikre højere effektivitet og bedre økonomi. Vi vil anbefale alle som ikke har et kontorpersonale til at passe telefonerne, at få omstillet deres telefoner til et professionelt Callcenter. Især kundehenvendelser skal jo behandles med omhu."

 

Martin Profit Jakobsen, Cand Merc/Økonomistyring - Partner

PRIBO-Huset

 

"Ved at bruge Pronto Callcenter giver det en hvis ro og sikkerhed for, at vi ikke mister opkald, når vi ikke selv er til stede Vi syntes, det virker rigtig godt med den sms-service, så man forberedt på hvem man skal tale med og kort hvad tingene drejer sig om"

 

Brian Henriksen, Pribo-Huset

Murermester Bastian

 

"Anbefalelsesværdig. Professionel hjælp og behagelige stemmer. Vi har fået utrolig postitiv respons tilbage fra vores egne kunder."

 

Murermester Bastian Busch

 

Hygiejnemanden.dk

 

"Fredag eftermiddag ringede min telefon, da jeg var på vej ind i bilen, så jeg nåede den ikke. Halvandet minut senere havde jeg en mail fra Pronto om, hvem der havde ringet og hvad personen ville. Så kunne jeg ringe til kunden og endda være forberedt, inden jeg ringede."

 

Peter Mortensen, Hygiejnemanden.dk

 

VI Kan IT

 

"Vi Kan It benytter Pronto, og har gjort det i et par år.

Det er en rigtig god fornemmelse, hvis man har meget travlt, og telefonen ringer, og man er sikker på, at der bliver svaret af nogle meget kompetente medarbejdere, og endvidere vide, at to minutter senere, kommer der en fyldestgørende SMS, hvor man kan se, hvad det drejer sig om.

Det er især en stor befrielse, at hver gang der bliver ringet fra hemmeligt nummer, så kan man roligt lade den ringe, hvis det er en kunde, så kommer der jo en SMS med det samme, og man kan kontakte kunden hurtigt.

Det er altså en super service, og så er det jo også rart, at der ikke er abonnement, eller kontrakt, man betaler jo kun efter, hvor mange samtaler de tager imod."

 

Hasse Larsen, Vi Kan IT

 

Revivision

 

”Pronto er en dejlig hjælp i hverdagen. Vi anvender normalt vores ”egne” telefonpiger, men hverdagen er nogen gange mere hektisk end vi regner med. Så i spidsbelastninger, ferietider og på andre skæve tidspunkter har vi benyttet os af Prontos søde og varme telefonlinje. Det er hurtigt og nemt at koble til og fra, når man først en gang har sat systemet op. Kan varmt anbefales enten som en ”fuld” løsning eller i små bidder.”

 

Bente Bille, Registeret revisor

Marias Seniorservice

 

"Vi er meget glade og tilfredse for samarbejdet med Pronto.

Vi har valgt at bruge Pronto som fast call center til at tage alle vore opkald og repræsentere virksomheden. Medarbejderne hos Pronto varetager vores interesser med stor professionalisme, er meget venlige, særdeles kompetente, med forståelse for vores værdier og forretningskoncept overfor vore kunder og det er meget betryggende at bruge Pronto og kan helt klart anbefale Pronto, som fast samarbejdspartner."

 

Marias Seniorservice ApS

Hudkonsulenten.dk

 

"Da jeg er indehaver af en hudplejeklinik hjælper Pronto Callcenter mig med at booke kunder ind i min kalender, når jeg behandler. Jeg stiller store krav til mig selv, og dermed også til mine medarbejdere og leverandører. Pronto Callcenter beviste fra første dag, at de leverer en yderst professionel service, som lever op til dette kriterium"

 

Jesper Hundtofte

Hudkonsulenten.dk

Vattenfall

 

”Vattenfall har i forbindelse med en employer branding kampagne haft et tæt samarbejde med Pronto Callcenter. Kampagnen har været rettet mod digitale platforme, hvor en tilhørende telefonkontakt via Pronto Callcenter har været et centralt element i kampagnen. Kampgnen har været en stor succes ikke mindst takket være Pronto Callcenters proffesionelle tilgang. Vi har oplevet et firma, der har været kundefokuseret og fleksibel fra dag ét, og som har løst den stillede opgave til vores fulde tilfredshed."

Arne Rahbek

Kommunikationschef

 

Zenteo

 

"Hos Zenteo er vi rigtig glade for vores samarbejde med Pronto Callcenter. Man kan med god ro sidde til et møde, velvidende at alle opkald bliver besvaret og håndteret professionelt af Pronto. Vi har ofte fået ros af vores kunder for håndteringen af deres opkald og dét at røret altid bliver taget, når de ringer og dermed at deres henvendelse altid bliver håndteret – skulle det ske at der ikke er en medarbejder ledig, sendes deres forespørgsel videre af Pronto til rette medarbejder, som følger op hurtigst muligt. Det er derfor en positiv mentalt aflastende service for medarbejderne internt og samtidig en god kundeservice der ydes til vores kunder udadtil. Jeg kan på det varmeste anbefale Mette og hendes team hos Pronto Callcenter.”

 

Marc Hvenegaard

Partner & Konsulent, Zenteo.

Lej En Jukebox

 

"Hos www.lejenjukebox.nu er vi rigtig glade for benytte Pronto Callcenter, da vi her får sikkerhed for at vores kunder for en venlig og professionel behandling af de forespørgsler vores kunder har.

 

Det er med stor tilfredshed at jeg giver Pronto Callcenter denne reference."

 

 

Claus Olsen

Lejenjukebox.nu

 

Pronto Callcenter

Storegade 39

4780 Stege

Cvrnr.: 34448442

Kontaktoplysninger:

Tlf. 44450500

kontakt@prontocallcenter.dk

www.prontocallcenter.dk

 

Åbningstider:

Mandag - Fredag

Kl. 8:00-17:00