Mette Monty Koor

 

OM PRONTO

 

Pronto Callcenter er startet i 2012 af direktør Mette Monty Koor.

 

Mette driver virksomheden med sine kollegaer fra skønne lokaler i det gamle rådhus i centrum af Stege på Møn.

 

Alle medarbejdere har mange års erfaring fra callcenterbranchen og har serviceret nogle af de største virksomheder i norden og skandinavien.

Pronto Callcenter i Stege

 

Firmaprofil & Grundlag

 

 

Pronto er italiensk og har to betydninger; Den ene svarer til vores ”hallo”, den anden er ”klar” - og det er lige hvad vi er. Klar til at hjælpe dig med at besvare din telefon.

 

Pronto Callcenter er et callcenter, der primært beskæftiger sig med telefonpasning, receptionistservice og kalenderstyring for alle typer af firmaer.

 

Vi er beliggende i skønne omgivelser i det gamle rådhus i Stege på Møn.

 

Pronto Callcenter så dagens lys i maj måned 2012. Vores baggrund er mange år i callcenterbranchen hvor vi, udover at have beskæftiget os med receptionistservice og telefonpasning, også har ydet kundeservice og booking for flere store selskaber.

 

Vi kender vigtigheden af at smile i telefonen og mange års erfaring har lært os, hvordan man bedst møder kunden i telefonen og giver denne en god oplevelse.

 

Vi gør alt for at lære dit firma så godt at kende som muligt, så kunden ikke har følelsen af at blive mødt af et callcenter, men af en ansat i netop din virksomhed.

 

Hos Pronto har vi naturligvis vores mærkesager.

Vi vil holde tingene så simple som muligt, og kvaliteten så høj som mulig.

 

Hos Pronto er det vigtigt at alle er tilfredse, - både vores kunder og vores medarbejdere. Tilfredse medarbejdere yder et bedre stykke arbejde og det giver tilfredse kunder.

 

Pronto Callcenter

Storegade 39

4780 Stege

Cvrnr.: 34448442

Kontaktoplysninger:

Tlf. 44450500

kontakt@prontocallcenter.dk

www.prontocallcenter.dk

 

Åbningstider:

Mandag - Fredag

Kl. 8:00-17:00